KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Opakowanie Reklama w społeczeństwie informacyjnym

Reklama w społeczeństwie informacyjnym

Wydawca: Maternus Media
ISBN: 9788389701176
EAN: 9788389701176
oprawa: Miękka
podtytuł: Bibliografia 110 artykułów
format: 12.5x20.0cm
język: polski
liczba stron: 128
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje

Opis

O reklamie we współczesnym społeczeństwie informacyjnym przeczytamy w książce Ewy Kowalskiej i Mirosława Kowalskiego. Spis treści: Historia reklamy Skuteczność reklamy Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego Reklama a film: zarys problematyki „product placement” Dziecko a „autorytet” w reklamie telewizyjnej „Na dobre i na złe” zdrowiu: komunikaty reklamowe a zdrowie Reklama prasowa w Polsce i Wielkiej Brytanii: analiza porównawcza Bibliografia wybranych polskich artykułów odnoszących się do zjawiska reklamy
CENA:
13,61 zł
Cena detaliczna: 
20,48 zł
34% rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,71
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj