Opis
Rozwój rynku kapitałowego i gotowość spółek do pozyskiwania kapitału na zorganizowanych rynkach zwiększa rolę relacji inwestorskich i właściwego kształtowania kontaktów z uczestnikami rynku finansowego. Przedsiębiorstwa, które chcą utrzymać stabilny, długoterminowy dostęp do kapitału, muszą wyznaczyć nowe relacje inwestorskie, aby zabezpieczyć wzrost wartości swoich papierów wartościowych. Niniejsza publikacja stanowi wieloaspektowe ujęcie złożonych problemów związanych z wprowadzaniem i funkcjonowaniem relacji inwestorskich na współczesnych rynkach finansowych, z wyróżnieniem głównie aspektów teoretycznych oraz normatywnych (aktualne rozwiązania systemowe i tendencje zmian w tym zakresie). Książka skierowana jest do osób zajmujących się profesjonalnie zarządzaniem finansami, zainteresowanych problematyką relacji inwestorskich oraz kształtowaniem wizerunku przedsiębiorstwa na rynku finansowym. Może być także przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych i finansowych, którzy chcą pogłębiać wiedzę na temat funkcjonowania przedsiębiorstw na rynku finansowym. Pozycja ta ze względu na walory naukowe może stać się inspiracją dla dalszych badań i dyskusji.