Opis
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad w Polsce nastąpił proces budowania modelu relacji inwestorskich, który zakłada aktywną i nowoczesną komunikację z inwestorem oraz twórcze rozwijanie narzędzi Investor Relations. Spółki giełdowe zdają sobie sprawę, że ze względu na konkurencję ich obowiązkiem jest dbać o poziom relacji inwestorskich oraz nieustannie go podnosić. Tylko aktywne działania IR będą wpływały pozytywnie na wizerunek spółki, zaufanie do zarządu, satysfakcję akcjonariuszy, a w rezultacie wzrost lub utrzymanie kursu akcji i optymalną wycenę spółki.
Książka Relacje inwestorskie w nowoczesnej spółce giełdowej przedstawia główne zagadnienia związane z relacjami inwestorskimi. Autorka przedstawiła obraz polskiego IR, propozycję nowatorskich i oryginalnych rozwiązań dla polskich spółek giełdowych, które umożliwiają osiągnięcie statusu nowoczesności w zakresie relacji inwestorskich, a także propozycję innowacyjnego programu IR zapewniającego zmianę wizerunku spółki.
Publikacja może stanowić wartościowy materiał dla studentów uczelni ekonomicznych, osób zajmujących się relacjami inwestorskimi w spółkach, analityków oraz inwestorów giełdowych.