KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Opakowanie Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji

Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji

Wydawca: C.H. Beck
ISBN: 9788325515980
EAN: 9788325515980
oprawa: Miękka
format: 16.5x24.0cm
język: polski
Seria: ZARZĄDZANIE
liczba stron: 376
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Nie ma organizacji bez ludzi, nie ma innowacji bez innowatorów! Książka zawiera odpowiedź na pytanie, czy i w jaki sposób odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi może przyczynić się do wzrostu innowacyjności i konkurencyjności organizacji. Autorzy nie ograniczają się do dyskusji o różnych modelach ZZL, lecz na podstawie badań empirycznych określają ich wpływ na innowacyjność i konkurencyjność mierzoną wartością rynkową. Rozważania teoretyczne zostały poparte przykładami z praktyki gospodarczej, przedstawiającymi konkretne rozwiązania, stosowane w firmach charakteryzujących się wysokim poziomem ZZL, które w istotny sposób przyczyniły się do wzrostu ich innowacyjności, a co za tym idzie – znacznego wzmocnienia pozycji konkurencyjnej.
CENA:
38,33  zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
22%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,33
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj