Opis
Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2002 roku. Obecne wydanie uwzględnia zmiany technologiczne, organizacyjne, prawne i z zakresu biznesowego savoir-vivreu, jakie nastąpiły w minionych 10 latach. Czytelnik otrzymuje dzięki temu aktualny przewodnik po nowoczesnym biurze XXI wieku.Autorka omawia w książce m.in. następujące zagadnienia: skuteczne poszukiwanie pracy, kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji, rolę sekretariatu w obiegu informacji i dokumentów w firmie, sposoby kształtowania pożądanego wizerunku i marki firmy, nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze, korespondencję handlową, organizację zebrań, konferencji i spotkań, specyfikę sekretariatu w dużej i małej firmie. Książka stanowi niezbędny poradnik dla osób wykonujących czynności sekretarskie i asystenckie, zainteresuje także menedżerów i specjalistów HR, a ponadto może być wykorzystana przez wykładowców oraz studentów szkół zarządzania i biznesu. O AUTORZE Halina Füchsel jest doktorem nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Ukończyła Państwowe Studium Stenotypii i Języków Obcych w Warszawie (znane jako ,,Ogrodowa""), a następnie Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. Kilka lat temu uzyskała tytuł doktora, a w 2010 r. tytuł menedżera jakości na studiach podyplomowych. Przez wiele lat była wykładowcą na ,,Ogrodowej"" oraz w Warszawskiej Szkole Zarządzania - Szkole Wyższej. Obecnie prowadzi szkolenia w zakresie pracy biurowej, głównie dla asystentek i kierowników biur. Jest inicjatorką założenia w Polsce filii stowarzyszenia European Management Assistants. Obecnie jest jego przewodniczącą.