Pokieruj zgromadzeniem czarownic i zostań nową Septimą - pierwszą wśród wiedźm - w tej rywalizacyjnej, pełnej interakcji grze planszowej!
Przed tobą wyzwanie, na które składa się zbieranie składników, warzenie eliksirów, pomoc mieszkańcom, rzucanie uroków i ratowanie sióstr i braci. Lecz strzeż się! Magia, nawet użyta w dobrej wierze, przyciąga złowrogich inkwizytorów.
Poprowadź Zgromadzeniem Czarownic w rywalizacji o tytuł Septimy. Będziecie zbierać składniki i warzyć eliksiry, leczyć nimi chorych, chodzić po miasteczku i dbać o dobre relacje z jego mieszkańcami.
Uważaj! Jeśli twoje działania wzbudzą podejrzliwość mieszkańców, możesz paść ofiarą Łowcy, który tropi czarownice i po złapaniu prowadzi je na sąd.
Mechanika gry opiera się na tajnym symultanicznym wyborze akcji przez wszystkich graczy. Jeśli więcej wiedźm wybierze te same akcje, otrzymają bonus, ale też zaczną wzbudzać nieufność mieszkańców.
Każda runda kończy się procesem uwięzionych czarownic. Jeśli wśród głosujących masz przychylnych ci mieszkańców, możesz pomóc uwolnić Wiedźmy, a nawet pozyskać je do swojego zgromadzenia.
Zawartość gry Septima
28 drewnianych komponentów z nadrukiem
40 drewnianych pionów
110+ kart
230+ żetonów
24 kafle Wiedźm
16 kryształów
4 znaczniki
2 unikalne kości
7 plansz i planszetek
1 woreczek
1 notes
instrukcja
Wiek graczy: 12+
Liczba graczy: 1-4
Czas rozgrywki: 25 minut