Opis
Zapanuj nad chaosem informacyjnym!SharePoint to platforma rozwijana przez firmę Microsoft, ułatwiająca zapanowanie nad ogromem informacji przetwarzanych w przedsiębiorstwie. Jest najczęściej wybierana przez średnie i duże organizacje. Pozwala pracownikom na błyskawiczne zlokalizowanie informacji istotnych w ich codziennej pracy. Ponadto pomaga tworzyć własne komponenty, dostosowane do specyficznych wymagań.SharePoint to duży i zaawansowany produkt, jednak dzięki tej książce szybko zdobędziesz wiedzę umożliwiającą skuteczne korzystanie z jego potencjału. W trakcie lektury poznasz cykl życia informacji, zaplanujesz strukturę archiwów, skonfigurujesz portal eDiscovery oraz dostosujesz system zabezpieczeń do własnych wymagań. Na kolejnych stronach znajdziesz ciekawe informacje na temat klasyfikowania i organizowania informacji, publikowania zawartości sieci Web oraz formularzy elektronicznych. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla wszystkich osób odpowiedzialnych za organizowanie przechowywania informacji w SharePoint.Dowiesz się, jak:Zastosować model cyklu życia informacji w celu przeanalizowania i zrozumienia informacji wykorzystywanych w instytucji.Zaprojektować plan archiwów z zastosowaniem reguł routingu informacji w celu zorganizowania repozytorium rekordów programu SharePoint.Zaplanować i skonfigurować portal eDiscovery oraz zarządzać sprawami zbierania elektronicznych materiałów dowodowych.Zaprojektować rozwiązania niezbędne do stworzenia interfejsu z zewnętrznymi systemami zarządzania informacjami.Określić wymagania bezpieczeństwa informacji w instytucji.Zaprojektować typy zawartości i zaimplementować koncentrator typu zawartości przedsiębiorstwa w celu podziału na kategorie i zorganizowania informacji.Poznaj skuteczne sposoby zarządzania informacjami!