Opis
W czasach kryzysu, załamania rynku czy nawet tylko czasowego zastoju zarządzanie przedsiębiorstwem stanowi prawdziwe wyzwanie. Jak przetrwać trudne czasy i osiągnąć zysk? Patrick Forsyth i Frances Kay, doświadczeni konsultanci i autorzy książek biznesowych, znają odpowiedź na to pytanie.
Wskazówki zawarte w książce pozwolą skutecznie zarządzać przedsiębiorstwem lub jego częścią i podpowiedzą, jakie zmiany należy wprowadzać m.in. w takich dziedzinach, jak marketing, finanse czy zarządzanie zasobami ludzkimi.
Dowiesz się, w jaki sposób:
- ograniczyć wydatki
- podnieść wydajność personelu i efektywnie zarządzać czasem,
- stymulować sprzedaż i najlepiej wykorzystać kanały dystrybucji,
- wypracować i utrzymać dobre relacje z klientem,
- dostosować produkty i usługi do oczekiwań zmieniającego się rynku,
- prowadzić efektywne działania marketingowe.
Autorzy przekazują skuteczne rady dotyczące wszystkich elementów działalności przedsiębiorstwa. Każdy z rozdziałów zawiera omówienie konkretnego problemu, podsuwa rozwiązanie i wskazuje, jakie działania podjąć, by wyjść z kłopotów obronną ręką. Czasem wystarczy drobna korekta, innym razem konieczna będzie całkowita zmiana kursu. Najważniejsze jest pozytywne nastawienie i przemyślane działanie.