KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Smart Brevity. The Power of Saying More with Less. Książka o rozwoju zawodowym do czytania po angielsku + słownik

Smart Brevity. The Power of Saying More with Less. Książka o rozwoju zawodowym do czytania po angielsku + słownik

ISBN: 978-83-8175-695-2
EAN: 9788381756952
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Książka o rozwoju zawodowym do czytania po angielsku + słownik
format: 203x165mm
język: polski
liczba stron: 232
rok wydania: 2025
(0) Sprawdź recenzje
PRZEDSPRZEDAŻ

Opis

Książka o rozwoju zawodowym do czytania po angielsku. Zawiera słowniczek oraz ćwiczenia, które pozwolą ci zrozumieć trudniejsze wyrażenia i czytać oryginalny angielski tekst książki. Dzięki temu rozwiniesz swój angielski, nie tracąc czasu na szukanie definicji i tłumaczeń, jednocześnie ucząc się nowych rzeczy. Wydanie ze słowniczkiem umożliwia lekturę już na poziomie B1. Ile razy twoje maile zostały zignorowane, a prezentacje przeszły bez echa? Czy zdarzyło ci się stracić projekt przez niejasną komunikację? Czy twoje posty mają mało reakcji mimo ciekawych treści? W dzisiejszym świecie, gdzie liczą się ułamki sekund, musisz pisać tak, by od razu przyciągnąć uwagę. Smart Brevity to praktyczny przewodnik z zestawem narzędzi, dzięki którym: • unikniesz nieporozumień i jałowych rozmów • przyciągniesz uwagę odbiorców i zatrzymasz ich na dłużej • twoje maile, newslettery i prezentacje będą wzbudzać entuzjazm • zainspirujesz i zmotywujesz swój zespół do działania • zdobędziesz przewagę w biznesie, budując transparentną i angażującą markę. Spraw, aby twój przekaz był jasny, angażujący i trafił do właściwych odbiorców! Jim VandeHei jest współzałożycielem, dyrektorem generalnym i prezesem Axios oraz współzałożycielem i byłym dyrektorem generalnym Politico. Był też dziennikarzem Roll Call, „The Wall Street Journal” i „The Washington Post”, gdzie przez ponad dekadę zajmował się prezydenturą i Kongresem, zdobywając w 2015 tytuł redaktora roku Bena Bradlee. Jim pochodzi z Oshkosh w stanie Wisconsin. Mike Allen jest współzałożycielem Axios i Politico, gdzie zapoczątkował newsletter informacyjnyPolitico Playbook. Wcześniej był dziennikarzem „Time’a”, “The New York Timesa”, „The Washington Post” i „Richmond Times-Dispatch”. Mike pochodzi z hrabstwa Orange w Kalifornii. Roy Schwartz jest współzałożycielem i prezesem firmy Axios, gdzie powołał do życia platformę komunikacyjną Axios HQ, z której obecnie korzystają największe firmy amerykańskie. Wcześniej pracował jako dyrektor finansowy Politico i współpracował z Instytutem Gallupa. Roy urodził się w Izraelu, a dorastał w Anglii.
CENA:
48,77  zł
Cena detaliczna:
64,90 zł
25%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,07
WYSYŁKA: po 14.02.2025
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj