Opis
Gdzie szukać magicznego artefaktu, który nie chce być odnaleziony? Tylko Bóg jeden wie, i może jeszcze jasnowidz... Jegorowi udało się przetrwać ciężkie próby i zostać rycerzem, ale to dopiero początek drogi. Trzeba będzie się nieźle napocić, by dojść do wyznaczonego celu. Na szczęście, ma w świecie magii oddanych przyjaciół. Na nieszczęście, ma też zajadłego wroga! Kim jest tajemniczy mag Lśniący, który wszelkimi sposobami, maniakalnie, usiłuje zabić Jegora. Nie wahając się rozpętać nawet wojny, byle dopaść chłopca... Czemuż tak straszliwie go nienawidzi? A może panicznie się boi? Zdeterminowana i nader malownicza grupka podróżników - dwaj rycerze, elf, mag, złodziejka - przedziera się przez niebezpieczne tereny. Za nimi podążają najemni zabójcy i ""łowcy głów"". Przed nimi rozciąga się kraj ogarnięty wojenną pożogą. Czy zdołają dotrzeć do Bizancjum i wpaść na trop Klucza?