Opis
Jako dwóch dowódców staniecie na czele oddziałów walczących przeciwko sobie w Bitwie o Rzekę. Celem najeźdźców jest uszkodzenie czterech tam albo zniszczenie jednej, a następnie przebicie się na drugą stronę rzeki. Obrońca wraz z poddanymi Wielkiej Prapuszczy nie mogą natomiast dopuścić do tego, aby atakujący przekroczył granicę wytyczoną przez rzekę.
“Spór o Bór 2. Na tamę marsz!” jest polskim wydaniem znanej i lubianej, dwuosobowej gry Schotten Totten 2.
Rozgrywka może przebiegać w dowolnych wariantach:
Standardowa gra - podstawowe zasady rozgrywki.
Rewanż - gracze mogą rozegrać dwie partie z rzędu, zamieniając się rolami. Jeśli obie wygra ta sama osoba, zostanie ona niekwestionowanym zwycięzcą.
Karty taktyki - wersja dla doświadczonych graczy. Do standardowej rozgrywki można dołączyć karty taktyki, które urozmaicą pojedynek, pozwalając odmienić losy bitwy.
Autor: Reiner Knizia
Ilustracje: Piotr Sokołowski
BONUS - TYLKO U NAS: dodatkowo wręczamy Wam artbook Piotra Sokołowskiego z ilustracjami do gier wydawnictwa Muduko oraz autorstwa Reinera Knizii. Mamy nadzieję, że przeniesie Was prosto do fantastycznych światów pełnych walecznych zwierząt i zachwycającej natury. Niech stanie się dla Was inspiracją do sięgnięcia po występujące w nim gry i da Wam możliwość przeżywania wielu emocjonujących rozgrywek.
Co rozwija:
Strategię,
Taktyczne myślenie,
Rywalizację.
Główne atuty:
Proste zasady gry,
Gra doświadczonego projektanta gier planszowych - Reinera Knizii,
Ilustracje autorstwa Piotra Sokołowskiego (Spór o Bór, Spór o Bór 2: Na tamę marsz, Ryki Afryki, W pył zwrot),
Trzy tryby gry,
Asymetryczna walka.
Zawartość opakowania:
71 kart,
3 żetony kłód,
7 płytek z tamą,
2 żetony roli,
2 pomoce gracza,
Instrukcja,
Naprasowanka na koszulkę,
Plakat: Mistrz spotyka mistrza,
Artbook Piotra Sokołowskiego.
Wymiary pudełka:
141x212x38 mm
Ekspresowa wersja zasad:
Zdecydujcie, kto będzie atakującym, a kto obrońcą.
Grę rozpoczyna atakujący.
Wybierz kartę zwierzęcia i umieść ją przy wybranej płytce tamy, a następnie dobierz kartę.
Wygrywa gracz z najsilniejszą formacją zwierząt.
Atakujący, żeby wygrać, musi uszkodzić cztery części tamy lub dwukrotnie uszkodzić jedną część tamy.
Obrońca, żeby wygrać, musi przetrwać walkę.