Opis
Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep, czy zajmujesz się projektowaniem powierzchni handlowych, czy tylko chcesz lepiej zrozumieć zachowania klientów, ta książka zmieni twój sposób patrzenia na zakupy.
Aż 80% czasu klienci przeznaczają na przemieszczanie się po sklepie, a nie na robienie właściwych zakupów. Oznacza to, że nie są oni skoncentrowani wyłącznie na wrzucaniu produktów do koszyka. Kluczem do sukcesu jest więc odpowiednie zwrócenie uwagi klienta.
Autor podkreśla, że:
* nawet drobne zmiany w sposobie ekspozycji towaru mogą przynieść spektakularne efekty,
* wdrażanie kosztownych strategii najczęściej nie poprawia wyników sprzedaży,
* czasem należy zaoferować mniej aby sprzedać więcej.
Książka jest przeznaczona dla zarządzających ekspozycją towarów zarówno w sieciach marketów, jak i w małych i średnich sklepach. Może być też bardzo interesującą lekturą dla samych klientów.
Herb Sorensen jest wybitnym autorytetem w dziedzinie obserwacji i badań zachowań klientów. Od ponad 35 lat zajmuje się prowadzeniem badań w wielu krajach. Opatentowana przez niego technologia PathTracker® przyczyniła się do zrewolucjonizowania strategii marketingowych w sprzedaży detalicznej.
Podsuń właściwy produkt, właściwemu klientowi, we właściwym czasie!