KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Sprzedaż produktów reklamowych - kw.A.26

Sprzedaż produktów reklamowych - kw.A.26

Wydawca: EMPI
ISBN: 978-83-62325-88-7
EAN: 9788362325887
oprawa: miękka
format: 17,6x25,0
liczba stron: 264
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Książka podzielona jest na trzy części:CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWECZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCHCZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWEKsiążka zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowana jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z wyodrębnioną kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Książka przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.
CENA:
22,61  zł
Cena detaliczna:
29,00 zł
22%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,49
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj