KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Opakowanie Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania wladzy

Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania wladzy

Wydawca: AFM
ISBN: 9788375711325
EAN: 9788375711325
oprawa: Miękka
format: 17.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 202
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Media i polityka nieustannie ogniskują uwagę analityków życia społecznego. Autorzy zgromadzonych w tej książce tekstów podejmują próbę dyskusji nad takimi procesami, jak budowa nowoczesnej demokracji, uzależnienie rozwoju gospodarczego od wiedzy i innowacyjności, mediatyzacja życia politycznego, zastosowanie nowych technologii w ramach społeczeństwa informacyjnego w procesie dochodzenia do władzy i jej sprawowania. Bez komentarza nie pozostały również takie zjawiska, jak tabloidyzacja i instrumentalizacja polityki, a co za tym idzie jej „utowarowienie”.
CENA:
25,08  zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
37%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,92
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj