Opis
Strategia to dla jednych magia, dla innych chleb powszedni. Autor pokazuje, jak uczynić strategię sposobem na biznes."" - Sławomir Lachowski, twórca mBanku i MultiBanku ""Jestem gorącym zwolennikiem wprowadzania losowych bodźców w proces kreowania nowych produktów i rozwiązań. Książka w prosty i praktyczny sposób daje możliwość zastosowania tego elementu. Zdecydowanie wypróbuję ten model w nadchodzących projektach... - Zbigniew Lewicki, Dyrektor d/s Rozwoju Unilever, Rosja-Afryka-Turcja-Srodkowy Wschod ""Sukces w biznesie a zwłaszcza jego utrzymanie jest bardzo trudny wręcz niemożliwy bez innowacji. Szczerze polecam tę książkę wszystkim menedżerom i przedsiębiorcom. I tym obecnym i tym przyszłym."" - Jan Czeremcha, Wiceprezes Raiffeisen Bank Polska S.A. ,,Rewelacyjna książka, łącząca dziesiątki inspirujących przykładów i sprawdzone narzędzia, które pomogą każdemu, kto chce wyróżnić się na rynku. Ma potencjał na światowy bestseller."" - Tomasz Rudolf, Współzałożyciel, Innovatika