Opis
"Negocjacje towarzyszą gospodarce od samego zarania. Dobrze przeprowadzone mogą wygenerować wielka wartość, źle przeprowadzone mogą zaprzepaścić owoce pracy. Książka "Strategie Negocjacji" pokazuje, gdzie szukać źródeł sukcesu i jak unikać błędów."
prof. Witold M. Orłowski
"Praktyczna praca z "najwyższej półki" - trafność biznesowa i realizm psychologiczny idealnie zintegrowane. Nowoczesna teoria plus wybór modeli i metod, które po prostu działają."
Jacek Santorski, psycholog, biznesu, prof. hon. Szkoły Biznesu PW, gdzie prowadzi Akademię Psychologii Przywództwa.
"Strategie Negocjacji" - Sławomira Janiszewskiego to pozycja unikalna wśród literatury dotyczącej negocjacji. W sposób syntetyczny i niezwykle przystępny opisane są w niej podstawowe pojęcia dotyczące negocjacji, a czytelnik zostaje przeprowadzony przez proces przygotowanie i tworzenia strategii negocjacji, kluczowej dla osiągnięcia sukcesu w transakcjach.
Autor jest uznanym praktykiem negocjacji, spędził ponad 20 lat, zawierając skomplikowane transakcje kapitałowe, a jednoczenie ma zacięcie akademickie, które pozwala mu znakomicie łączyć teorię z praktyką. Całość dopełnia talent do przekazywania trudnej wiedzy w prosty sposób, z wykorzystaniem bardzo dużej liczby przykładów, niewątpliwie zaczerpniętych z własnej praktyki, zaczynając od najprostszych, a kończąc na skomplikowanym przykładzie negocjacji międzynarodowej transakcji przejęcia. Pozycja obowiązkowa zarówno dla osób stawiających pierwsze kroki na tym polu, jak i dla doświadczonych negocjatorów, którzy mogą zarówno uporządkować dotychczasową wiedzę, jak i znaleźć inspirację w zakresie tworzenia zaawansowanych strategii negocjacyjnych.
Michał Wrzesiński, prof. Szkoły Głównej Handlowej