KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Opakowanie Sukces organizacji w warunkach gospodarki cyfrowej

Sukces organizacji w warunkach gospodarki cyfrowej

ISBN: 9788382060980
EAN: 9788382060980
oprawa: oprawa: karton
format: 210x150x15 mm
liczba stron: 254
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Zmiana gospodarki w kierunku gospodarki cyfrowej postawiła nowe zadania przed funkcją personalną. Wyzwania stawiane przed tą funkcją są złożone i wymagają łączenia różnych dziedzin wiedzy w ich rozwiązywaniu. Obecnie w ramach funkcji personalnej należy identyfikować problemy zarządzania zasobami ludzkimi z uwzględnieniem podejścia do zasobów ludzkich jako kapitału ludzkiego. Wymaga to poszerzania samodzielności pracowników oraz ich decyzyjności i odpowiedzialności. Realizacja funkcji personalnej w realiach dzisiejszych wymogów organizacji to nie tylko doskonalenie obszaru doboru pracowników zgodnie ze strategią, kulturą organizacyjną i rozwiązaniami firmy. To również coraz bardziej złożony obszar rozwoju pracowników, w którym organizacja musi zadbać o rozwój kompetencji zgodnych ze swoimi potrzebami, ale też budować przestrzeń organizacyjną dla karier pracowniczych oraz identyfikować, rozwijać i wykorzystywać talenty pracowników. Ten obszar funkcji personalnej jest szczególnie ważny, bo stanowi o motywacji pracowników oraz ich zaangażowaniu i satysfakcji z pracy. Zatem obecnie funkcja personalna wymaga rozwoju metod i narzędzi realizacji zadań związanych z poszczególnymi obszarami: z doborem, rozwojem, wynagradzaniem i oceną pracowników, ale również z pokonywaniem barier w zarządzaniu wiedzą. Organizacje, które chcą efektywnie funkcjonować w gospodarce opartej na wiedzy, muszą być konkurencyjne i przynosić zysk swoim interesariuszom. Powinny zrewidować sposoby swojego funkcjonowania pod kątem wyzwań związanych z zarządzaniem wiedzą. Wydaje się, iż do głównych wyzwań organizacji w XXI wieku można zaliczyć: tworzenie warunków pozwalających na adaptację do nowej, stale zmieniającej się sytuacji działania organizacji, wykorzystywanie wiedzy jako głównego zasobu strategicznego, organizacyjne i finansowe docenianie pracowników - ich wiedzy i chęci do dzielenia się wiedzą w organizacji.
Niniejsza monografia stanowi kolejną publikację z cyklu stanowiącego efekt konferencji naukowych organizowanych przez Katedrę Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego (wcześniej Instytutu Organizacji i Zarządzania), opatrzonych wspólnym tytułem Sukces organizacji. Na prezentowaną publikację składa się zbiór artykułów, które odnosząc się do różnych problemów zarządzania organizacjami w warunkach gospodarki cyfrowej, przedstawiają wyniki badań teoretycznych i empirycznych. Monografia powstała w wyniku zaangażowania autorów pochodzących z wiodących krajowych ośrodków akademickich.
CENA:
18,25  zł
Cena detaliczna:
27,30 zł
33%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,11
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj