Opis
Niniejsza książka przedstawia problematykę wykorzystania w gospodarce nowoczesnych systemów elektronicznego biznesu. Traktuje o genealogii, rozwoju i warunkach funkcjonowania usług elektronicznego biznesu – zarówno w relacjach pomiędzy firmami, jak i relacjach firm z indywidualnym klientem. Analizowane są też narzędzia marketingu internetowego i otoczenie elektronicznego biznesu w postaci systemów elektronicznej administracji publicznej oraz systemów umacniających pozycję e-biznesu w społeczeństwie (elektronicznych szkoleń i pracy na odległość).
Podstawową tezą jest dowiedzenie nieuchronności rozwoju elektronicznego biznesu w gospodarce wspieranej najnowszymi technologiami informacyjnymi, zintegrowanymi z systemami tradycyjnymi firm. Powyższa teza jest weryfikowana licznymi zestawieniami statystycznymi oraz badaniami własnymi wybranych branż usługowych (turystyka, nieruchomości, aukcje) oraz wsparta analizą literaturową i własnymi doświadczeniami w tworzeniu serwisów dla małych i średnich firm działających dla klienta indywidualnego.