Opis
Książka jest kontynuacją wydanej po raz pierwszy w Polsce (2002) - i dotąd jedynej - monografii o reklamie niekomercyjnej pt. Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej, wspólnego przedsięwzięcia Fundacji Komunikacji Społecznej i Agencji Wasilewski.Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej przedstawia historię z lat 2002-2006. Grono autorów objaśnia i ocenia, a jednocześnie umiejscawia zjawisko w szerszym kontekście. Tym samym uzupełniając i poszerzając zarazem kompendium wiedzy podane w Propagandzie dobrych serc..., do czego nawiązuje już, otwierający drugi tom monografii o reklamie, artykuł Reklama społeczna- czym jest i jak się zmienia, wzmocniony nieodzownym już Słownikiem ważnych pojęć.Szlachetną propagandę dobroci... kierujemy, podobnie jak pierwszy tom, do wszystkich zainteresowanych komunikacją społeczną: do organizacji opracowujących kampanie, agencji reklamowych tworzących reklamy społeczne, studentów piszących prace na ten temat, a także do instytucji oraz firm, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.