Opis
Obowiązkowa lektura dla przedsiębiorców i inwestorów. Biznes powinno budować się z myślą o rynku globalnym nawet jeśli przedsiębiorstwo jest małe lub średnie
Piotr Gębala, prezes zarządu, Krajowy Fundusz Kapitałowy SA
Czy firmy małe, średnie, niszowe, ale de facto tworzące rynki światowe i przez to potężne, zdołają zachować wartości, dzięki którym funkcjonują w pędzącej w nieznane globalizacji? Rozważania Hermanna Simona są szczególnie ważne dla polskich przedsiębiorców, którzy ciągle poszukują swojej drogi rozwoju.
Marek Goliszewski, założyciel Business Centre Club. Każdy menedżer znajdzie w tej książce bogactwo faktów, idei oraz inspiracji dla siebie i dla swojej firmy.
Prof. Andrzej Koźmiński, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Znakomity opis czynników, które sprawiły, że relatywnie nieduże firmy zdobyły mistrzostwo świata w swoich branżach. Wojciech Rostworowski, wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej, Letex SA
Znam wiele książek o wielkich korporacjach i o wielkich inwestorach i o wielkich dokonaniach, natomiast nieczęsto można przeczytać tak ciekawe i pasjonujące opracowanie o ludziach, którzy wymyślili i stworzyli swój biznes od zera, a następnie zdobyli znaczącą pozycję na świecie.
Marian Owerko, prezes zarządu Bakalland SA
Atutem książki jest przedstawienie doświadczeń wielu firm z różnych, czasami bardzo odległych branż, co daje fantastyczne spectrum wiedzy o sposobach zarzadzania w bardzo różnych warunkach rynkowych.
Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Maspex Wadowice