KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Opakowanie Tendencje innowacyjnego rozwoju polskich przedsiębiorstw

Tendencje innowacyjnego rozwoju polskich przedsiębiorstw

ISBN: 9788360653098
EAN: 9788360653098
oprawa: Miękka
format: 15.5x22.4
język: polski
liczba stron: 410
rok wydania: 2008
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Książka jest zbiorem 26 prac autorów związanych z różnymi ośrodkami akademickimi w Polsce. Składa się z trzech części. 1. W części pierwszej autorzy skupili się rozważaniach dotyczących innowacyjności. Zdecydowana większość tekstów kładzie nacisk na kondycję innowacyjną polskiej gospodarki. Innym motywem przewodnim prezentowanych w części pierwszej tekstów są rozważania na temat czynników decydujących o poziomie innowacyjności w makroskali. 2. W części drugiej wolumenu następuje przejście z poziomu makro na poziom mikro. Autorzy zaprezentowanych w tym miejscu prac skupiają się na teoretycznych i empirycznych kwestiach związanych z innowacyjnością przedsiębiorstw, zwracając uwagę na czynniki determinujące innowacyjność i na bariery, z którymi muszą borykać się innowacyjne przedsiębiorstwa. 3. Część trzecia to z kolei prezentacja innowacyjności regionów oraz przykładów innowacyjnych przedsiębiorstw. W części tej zawarto również rozważania nad innowacyjnymi działaniami i produktami, jak i barierami, które mogą wpłynąć na poziom innowacyjności firm oraz całej gospodarki. Innowacyjność staje się zjawiskiem coraz bardziej istotnym, szczególnie w dobie powstawiania gospodarek i społeczeństw opartych na wiedzy. Książka wskazuje na przewagę krajów opierających rozwój przedsiębiorczości na wzroście poziomu innowacyjności, który stał się specyficzną miarą nowoczesnego rozwoju gospodarczego, a także nowym sposobem konkurowania na rynku globalnym. Warto podkreślić, iż innowacje nie powstają samoistnie, lecz są wynikiem działań podejmowanych przez podmioty gospodarcze. Autorzy niniejszego tomu prowadzą rozważania na temat czynników decydujących o poziomie innowacyjności w makroskali oraz kondycji polskiej gospodarki pod względem innowacyjności. Zwracają również uwagę na skalę mikroekonomiczną i analizują czynniki determinujące innowacyjność firm oraz bariery, z którymi borykają się innowacyjne przedsiębiorstwa. Książka prezentuje i systematyzuje wiedzę teoretyczną z zakresu innowacji oraz weryfikuje teorie w oparciu o badania empiryczne. Tom ten stanowi więc ciekawą i inspirującą pozycję dla wszystkich zainteresowanych problematyką innowacji.
CENA:
22,55  zł
Cena detaliczna:
41,00 zł
45%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,24
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj