Opis
W świecie szybkich przemian, rosnącej konkurencji i coraz lepszego dostępu do informacji wzrasta świadomość konsumentów. Stare techniki sprzedaży odchodzą do lamusa. Czas na duże zmiany!
Grant Leboff, znany brytyjski ekspert w dziedzinie handlu i marketingu, prezentuje całkiem nowe podejście do sprzedaży. Autor wyjaśnia, jak odnieść sukces rynkowy, stawiając na pierwszym miejscu interes konsumenta. Podkreśla, jak ważna w budowaniu trwałej relacji jest umiejętność słuchania i uwzględniania opinii klienta oraz umożliwienie mu samodzielnego dokonania wyboru.
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się:
– jak zidentyfikować potencjalnego nabywcę, określić jego potrzeby, nawyki i motywacje,
– w jaki sposób dobrać produkt, który spełni oczekiwania odbiorcy,
– jak wytworzyć więź emocjonalną z klientem,
– jak wykorzystać nowoczesne technologie informacyjne w promowaniu produktu.