CO NOWEGO? Dusiciel dzięki swoim kielichom rozprzestrzenia się po całej mapie, blokuje wejście i zadaje obrażenia Ocalałym. Jest powolny i stosunkowo trudno mu odkryć lokalizację Ocalałych, ale wystarczy chwila nieuwagi, a zostaniecie otoczeni przez ciernie! Obcy ewoluuje i przeobraża się podczas polowania. W przeciwieństwie do innych Zabójców, którzy zwykle mają określony styl gry, umiejętności Obcego można dostosować do swoich potrzeb. Jedynym ograniczeniem jest pomysłowość gracza! Laboratorium jest od pewnego czasu nieczynne, ale niektóre urządzenia wciąż działają. Alarm w sterylym pomieszczeniu włącza się za każdym razem, gdy wchodzi do niego Ocalały, a hałas może przyciągnąć niepotrzebną uwagę. W innej części mapy Ocalali mogą skorzystać z apteczki, aby wyleczyć swoje obrażenia. Jednak Zabójca dołoży wszelkich wysiłków, aby Gabinet lekarski był jak najbardziej niebezpieczny...
LABORATORIUM Kilkadziesiąt lat temu wykopano rzadki gatunek rośliny na terenie kopalni złota, która niewiele później została sprzedana pewnej firmie badawczej. Za zamkniętymi drzwiami zespół trzydziestu ambitnych naukowców brało udział w nieetycznych badaniach archeogenetycznych. Przeprowadzali na roślinie wszelkiego rodzaju eksperymenty w nadziei na dokonanie przełomu, który przyniósłby im prestiżowe nagrody i związane z nimi pieniądze. Pewnej nocy przemęczeni naukowcy stracili czujność w kluczowym momencie. Nie wiedzieli, że sadzonka w laboratorium z dnia na dzień przeistoczyła się w mięsożerną roślinę. Jej macki dotarły w każdy zakamarek budynku do windy, biura, maszynowni, dusząc nawet stojącego na straży samotnego naukowca...
CO NOWEGO? Dusiciel dzięki swoim kielichom rozprzestrzenia się po całej mapie, blokuje wejście i zadaje obrażenia Ocalałym. Jest powolny i stosunkowo trudno mu odkryć lokalizację Ocalałych, ale wystarczy chwila nieuwagi, a zostaniecie otoczeni przez ciernie! Obcy ewoluuje i przeobraża się podczas polowania. W przeciwieństwie do innych Zabójców, którzy zwykle mają określony styl gry, umiejętności Obcego można dostosować do swoich potrzeb. Jedynym ograniczeniem jest pomysłowość gracza! Laboratorium jest od pewnego czasu nieczynne, ale niektóre urządzenia wciąż działają. Alarm w sterylym pomieszczeniu włącza się za każdym razem, gdy wchodzi do niego Ocalały, a hałas może przyciągnąć niepotrzebną uwagę. W innej części mapy Ocalali mogą skorzystać z apteczki, aby wyleczyć swoje obrażenia. Jednak Zabójca dołoży wszelkich wysiłków, aby Gabinet lekarski był jak najbardziej niebezpieczny...
LABORATORIUM Kilkadziesiąt lat temu wykopano rzadki gatunek rośliny na terenie kopalni złota, która niewiele później została sprzedana pewnej firmie badawczej. Za zamkniętymi drzwiami zespół trzydziestu ambitnych naukowców brało udział w nieetycznych badaniach archeogenetycznych. Przeprowadzali na roślinie wszelkiego rodzaju eksperymenty w nadziei na dokonanie przełomu, który przyniósłby im prestiżowe nagrody i związane z nimi pieniądze. Pewnej nocy przemęczeni naukowcy stracili czujność w kluczowym momencie. Nie wiedzieli, że sadzonka w laboratorium z dnia na dzień przeistoczyła się w mięsożerną roślinę. Jej macki dotarły w każdy zakamarek budynku do windy, biura, maszynowni, dusząc nawet stojącego na straży samotnego naukowca...
ELEMENTY GRY
2 figurki Dusiciela 2 figurki Obcego 2 plansze z mapą 2 arkusze Zabójców 10 żetonów kielichów 1 skrzynka z apteczką 27 kart umiejętności 4 karty ewolucji 1 karta zasad 1 arkusz zasad 1 tacka
2 figurki Dusiciela 2 figurki Obcego 2 plansze z mapą 2 arkusze Zabójców 10 żetonów kielichów 1 skrzynka z apteczką 27 kart umiejętności 4 karty ewolucji 1 karta zasad 1 arkusz zasad 1 tacka