Opis
Ciekawe, nowatorskie podejście do nauczania języków obcych:
spójny, dobrze uzasadniony i ambitny model nauczania języka obcego, szczególnie nadający się w pracy w szkole średniej;
alternatywa wobec popularnego obecnie podejścia komunikacyjnego;
zmiana celów edukacji językowej z czysto utylitarnych na ogólnorozwojowe;
nowe priorytety w nauczaniu, których zadaniem jest poprawienie poziomu edukacji językowej poprzez powiązanie jej z edukacją ogólną; rozwijanie wyższych funkcji językowych (np. argumentacyjnej) oraz autentyczne użycie języka;
niezbędne w przypadku nowego podejścia rozważania teoretyczne oraz techniki pracy nauczyciela z uczniami i przykłady zadań dla uczniów.
Podręcznik adresowany do studentów filologii obcych i nauczycielskich kolegiów języków obcych, nauczycieli, metodyków, osób programujących i koordynujących nauczanie języków na różnych szczeblach, autorów materiałów do nauczania języków obcych.