KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Opakowanie The Psychology of Dog Ownership

The Psychology of Dog Ownership

Wydawca: Routledge
ISBN: 9780815362449
EAN: 9780815362449
oprawa: Miękka
format: 13.0x20.0cm
język: angielski
liczba stron: 84
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje

Opis

What are the benefits of owning a dog on health and well-being? Why does a ‘problem dog’ behave as it does and how can owners deal with unwanted behaviour? How do dogs communicate with humans and each other? The Psychology of Dog Ownership explores the nature of our unique relationship with dogs and its effect on our mental and physical welfare. The book uses psychological learning theory to examine dog behaviour and highlights the importance of determining between typical dog behaviour and behaviour disorders that need treatment. Focusing on how dog owners can communicate effectively with their pets, and always with the dog’s best interests in mind, The Psychology of Dog Ownership enhances our understanding of the modern human-canine bond and shows how important and enjoyable this relationship can be.
CENA:
35,45 zł
Cena detaliczna: 
43,00 zł
18% rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,02
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj