Nie masz pojęcia, o co chodzi, gdy mowa o `mądrości tłumów` lub `ekonomii doświadczeń`?
Boisz się, że na przyjęciu u znajomych znów nie będziesz wiedział, kim są `liberalny paternalista`, `slacktywista` czy `transhumanista`?
Nie zdążyłeś przeczytać `Długiego ogona`, `Punktu przełomowego`, `Masy krytycznej` i innych książek, o których wszyscy mówią? Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi `tak`, to znaczy, że potrzebna ci `Trendologia` - niezbędnik pokazujący przełomowe idee kształtujące XXI wiek.
`Trendologia` to nowa książka w serii `Punkty przełomowe`, w której ukazał się już m.in. bestseller Malcolma Gladwella `Poza schematem`. Sekrety ludzi sukcesu. W serii będą się ukazywać książki odkrywcze, przełomowe, pokazujące najnowsze osiągnięcia z dziedziny marketingu, nauk społecznych, a także opisujące najbardziej palące zagadnienia otaczającej nas rzeczywistości.
Seria `Punkty przełomowe` uczy myśleć inaczej.