Opis
ATRAKCYJNA UKŁADANKA WYRABIAJĄCA SPOSTRZEGAWCZOŚĆ, PAMIĘĆ I ĆWICZĄCA ANALIZĘ WZROKOWĄ.
Zadaniem graczy jest dobranie garderoby dla dwóch postaci: misia i lalki. W pierwszym etapie gry dzieci korzystając z planszy, na której widnieje ubrana postać, kompletują z elementów garderobę dla wybranej postaci.
W drugim etapie można przystąpić do współzawodnictwa: Które z dzieci szybciej dobierze garderobę dla swojego pupila? W tym celu odwraca się planszę na stronę, gdzie znajduje się postać nieubrana. Każdy z graczy w swojej kolejce dobiera po jednej rzeczy i układa obok planszy. UWAGA: Ubranka dla utrudnienia można odwrócić na lewą stronę. Po skompletowaniu ubioru lub wówczas, gdy gracz dojdzie do wniosku, że więcej na stole nie ma ubranek dla jego postaci, dziecko odwraca planszę i sprawdza czy dobrało odpowiedni sweterek i właściwą czapeczkę. To z dzieci, któremu udało się dobrać prawidłowo więcej rzeczy dla miśka lub laleczki - wygrywa.
4+
1-2 graczy