Opis
"Umiejętność obcowania z ludźmi to spośród wszystkich ludzkich talentów ten, który przynosi największą satysfakcję. Dobre kontakty z innymi przesądzają o jakości życia – zawodowego, rodzinnego i towarzyskiego , bo wiedza oraz metody prezentowane w tej książce, znacznie ułatwiają wzajemne, międzyludzkie relacje. Trzeba tylko wprowadzić je w życie. Cieszę się, że mogę w tej materii służyć za przewodnika".
Les Giblin jeden z pionierów branży rozwoju osobistego urodził się w 1912 roku w Cedar Rapids w stanie Iowa. Po zakończeniu służby wojskowej w 1946 roku, Giblin rozpoczął pracę w Sheaffer Pen Company. Kariera handlowca pozwoliła mu stać się wnikliwym obserwatorem ludzkich zachowań i w rezultacie przyniosła mu dwa tytuły krajowego sprzedawcy roku.
Na podstawie swoich doświadczeń i zdobytej wiedzy rozpoczął działalność szkoleniowo – seminaryjną dla firm korporacyjnych, takich jak Travelers, New York Life, Mobil, General Electric, Johnson & Johnson, Caterpillar, Merrill Lynch czy Amway i jeszcze innych.
Umiejętność obcowania z ludźmi jako coś bez czego nie da się normalnie funkcjonować w życiu, jest ponadczasowym przesłaniem Giblina. W naszych czasach nabiera ono szczególnego znaczenia.