Opis
Jeśli dużo grasz na różnych urządzeniach, na pewno masz też pomysły na nowe gry. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób taką grę napisać, bez obaw — nie trzeba do tego magicznych umiejętności. Wystarczy wykorzystać odpowiednie narzędzie, takie jak Unreal Engine: potężny silnik gier wykorzystywany przez wielu profesjonalnych i niezależnych twórców, udostępniający szereg niezwykle przydatnych edytorów i narzędzi.
Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą poznać podstawy Unreal Engine 4. Ten praktyczny przewodnik składa się z 24 rozdziałów. Przestudiowanie każdego z nich wymaga najwyżej jednej godziny. W książce znalazły się szczegółowe instrukcje, praktyczne przykłady oraz liczne ćwiczenia i wskazówki. Przedstawiono istotne informacje o platformie Gameplay i opisano, jak korzystać z jednostek i systemów kontroli Unreal, aby już po kilku godzinach nauki tworzyć w pełni funkcjonalne gry na różne platformy, w tym również gry internetowe i dla urządzeń mobilnych.
W tej książce między innymi:
organizacja projektów i przepływ pracy w Unreal Engine 4
pisanie gier planszowych
tworzenie krajobrazów, budynków i postaci za pomocą różnych edytorów
korzystanie z wizualnego systemu skryptów Blueprint
tworzenie zdarzeń reagujących na akcje użytkownika
optymalizacja gier dla urządzeń mobilnych i przygotowanie gry do wdrożenia
Unreal Engine — świetne narzędzie dla najlepszych twórców gier!