KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Upadek Rzeczypospolitej

Upadek Rzeczypospolitej

Autor: Pilis Mariusz

Wydawca: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566050
EAN: 9788363566050
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 14,5x20,5 cm
język: polski
liczba stron: 220
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Mariusz Pilis to znany krakowski reżyser i dziennikarz, twórca TVP Info oraz filmu i książki ""List z Polski"". Gdy planował powstanie ""Upadku Rzeczypospolitej"", nie mógł przewidzieć, że znajdzie się w samym centrum wydarzeń, o których mówiła cała Polska, a których konsekwencje długo jeszcze kształtować będą naszą scenę medialną i polityczną. Przeprowadzał bowiem wywiady m.in. z Cezarym Gmyzem i Jackiem Karnowskim dokładnie w dniach, kiedy z ""Rzeczpospolitej"" po głośnej publikacji o trotylu i wyrzuceniu Gmyza odeszła na znak protestu znaczna część redakcji, a z tygodnika ""Uważam Rze"" zwolniono redaktora naczelnego, co także spowodowało odejście redakcji i powstanie dwóch nowych tygodników: ""W sieci"" oraz ""Do Rzeczy"". Stał się więc naocznym świadkiem wydarzeń, które weszły już do historii III RP. Wywarły one oczywiście decydujący wpływ na ostateczny kształt jego rozmów, które miały ukazać sytuację w polskich mediach. Książka składa się z wywiadów z niezależnymi dziennikarzami, uczestniczącymi w debacie publicznej w opozycji do głównych mediów czyli tzw. mainstreamu. Wyłania się z niej obraz potężnych zmian, jakie zachodzą w tej sferze. Książka przedstawia dwa światy mediów w Polsce: mainstream i tzw. drugi obieg, opisuje konflikt między nimi i ich wzajemne relacje. Jaka ma być rola mediów? Czy rzeczywiście chcemy słuchać, oglądać, czytać tylko to, co przynoszą największe telewizje i wielkonakładowe gazety? Jaka część życia pozostaje poza ich zasięgiem? Czy oczekujemy od mediów wyłącznie zabawy? A może jednak chcielibyśmy poznać różne punkty widzenia i uczestniczyć w autentycznych debatach o naszej przyszłości? Rozmówcy to zarówno znani, jak i młodzi dziennikarze. Książka w dużej części prezentuje też nowe inicjatywy, które kreują inne oblicze świata mediów w Polsce. Mówi również o Internecie oraz blogosferze, o ich roli w budowaniu bliskich relacji z ich użytkownikami. Książka dla wszystkich, bo przecież każdy z nas uczestniczy, chcąc lub nie, w tej wielkiej machinie medialnej. Na pewno odkrywcza i kontrowersyjna, ale właśnie taki był zamysł autora.
CENA:
20,23  zł
Cena detaliczna:
34,90 zł
42%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,23
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj