Opis
We współczesnej gospodarce sektor usług odgrywa coraz większą rolę. Popyt na usługi zwiększa się zarówno ze strony przedsiębiorstw, jak i ze strony indywidualnych klientów. Książka jest poświęcona wybranym zagadnieniom dotyczącym sfery usług. Autorzy w przystępny sposób omawiają w niej między innymi:
- istotę usług i ich systematyzację,
- funkcjonowanie przedsiębiorstwa usługowego na rynku,
- rynki usług w Unii Europejskiej i Polsce,
- specyfikę marketingu usług,
- konkurencję na rynku usług,
- innowacje usługowe,
- serwicyzację gospodarki.
Walorami książki są nowoczesne podejście do roli sektora usług w gospodarce, szeroki zakres poruszanych zagadnień, a także jej uporządkowana struktura. Ponadto, w celu zobrazowania zmian zachodzących w gospodarce autorzy posłużyli się interesującymi przykładami zaczerpniętymi z europejskiego sektora usług.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, a także uczestników kursów kształcących w zakresie ekonomiki usług.