Opis
W książce opisano obsługę i naprawę samochodów osobowych Volkswagen Golf II, wyposażonych w:
· silniki benzynowe, produkowane od sierpnia 1986 roku, o pojemnościach 1,1 dm3 (stosowane również w samochodach VW Polo i Trabant 1,1) oraz 1,3 dm3 (stosowane również w samochodach VW Jetta i Wartburg 1,3) - HZ o mocy 37 kW (gaźnik Solex 1 B 3 lub Weber 32 TLA), MH o mocy 40 kW (gaźnik Pierburg 2 E 2), NU o mocy 37 kW (gaźnik Pierburg 2 E 2), NZ o mocy 40 kW (układ wtryskowy Digijet z katalizatorem), RC o mocy 37 kW (układ wtryskowy Digijet z katalizatorem), SC o mocy 47 kW (układ wtryskowy Digijet bez katalizatora);
· silniki wysokoprężne, produkowane od sierpnia 1983 roku, o pojemności 1,6 dm3 (stosowane również w samochodach VW Jetta i VW Passat 82-86) - JP o mocy 40 kW i JR o mocy 51 kW z turbodoładowaniem.
Opisy napraw uzupełniono danymi technicznymi i regulacyjnymi, tablicą momentów dokręcania połączeń oraz schematami elektrycznymi.