Opis
W książce opisano obsługę i naprawę zespołów samochodów Volkswagen Golf III, produkowanych od roku 1991, wyposażonych w:
- silniki benzynowe 1,4 dm3 o mocy 44 kW, zasilane jednopunktowym układem wtryskowym Bosch Mono-Motronic (ABD) lub wielopunktowym układem wtryskowym Bosch Motronic MP 9.0 (AEX);
- silniki benzynowe 1,6 dm3 o mocy 55 kW, zasilane jednopunktowym układem wtryskowym Bosch Mono-Motronic 1.3 (AEA) lub wielopunktowym układem wtryskowym Magneti Marelli 1AV (AEE);
- silniki benzynowe 1,8 dm3 o mocy 55 kW (AAM) lub 66 kW (ABS), zasilane jednopunktowym układem wtryskowym Bosch Mono-Motronic;
- silnik benzynowy 2,0 dm3 o mocy 85 kW (2E), zasilany wielopunktowym układem wtryskowym VW Digifant;
- silniki wysokoprężne 1,9 D (wolnossące) o mocy 47 kW, zasilane pompą wtryskową Bosch VE, bez katalizatora (1Y) i z katalizatorem (AEY);
- silnik wysokoprężny 1,9 TD (turbodoładowany) o mocy 55 kW (AAZ), zasilany pompą wtryskową Bosch VE;
- silnik wysokoprężny 1,9 TDI (turbodoładowany) o mocy 66 kW (1Z), zasilany pompą wtryskową Bosch VE (z katalizatorem).
Opisy napraw uzupełniono danymi technicznymi i regulacyjnymi, tablicą momentów dokręcania połączeń oraz schematami elektrycznymi.