KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Web 2.0. Przewodnik po strategiach

Web 2.0. Przewodnik po strategiach

Autor: Shuen Amy

Wydawca: Helion
ISBN: 9788324619238
EAN: 9788324619238
oprawa: Miękka
format: 14.0x21.0cm
język: polski
Seria: OREILLY
liczba stron: 288
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy! Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo? Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0? Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie? Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych. Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzie -- udostępniając usługi za darmo -- możesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam wszystkim nowe modele biznesowe. Książka ""Web 2.0. Przewodnik po strategiach"" zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci, w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na dostarczonych przez użytkowników wartościach. Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon. Pamiętaj, że tym firmom przyniosły one wielki sukces i ogromne zyski. Wspólna wartość użytkowników portalu Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych Pozytywne efekty sieciowe w Web 2.0 Spieniężanie sieci społecznych Koszty pozyskania klienta i szybkość wzrostu zysku z reklam Tworzenie wartości w sieciach społecznych Rozwijanie zdolności adaptacyjnych przez Web 2.0 Style innowacji Tworzenie biznesplanów Web 2.0 Przyłącz się do rewolucji Web 2.0 i zarabiaj w internecie Wyróżnienie Magazynu Literackiego KSIĄŻKI Redakcja Magazynu Literackiego KSIĄŻKI przyznała książce ""Web 2.0 - przewodnik po strategiach"" w kwietniu 2009 roku Wyróżnienie za książkę miesiąca w kategorii Ekonomia
CENA:
28,06  zł
Cena detaliczna:
39,00 zł
28%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,06
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj