Opis
Dwójka szkolnych przyjaciół, Dominik i Rufus, staje w obliczu przeżycia niezwykłej przygody, której początek stanową unikatowa gra komputerowa i tajemniczy antykwariat. Świat, w jaki wkraczają bohaterowie zaskakuje feerią barwnych postaci, malowniczością miejsc, a przede wszystkim - wartkim i zdumiewającym przebiegiem zdarzeń. I choć smoki czy elfy nie są obce literaturze fantasy, to nie codziennie jesteśmy świadkami ich literackiej (i nie tylko!) symboliczności, tak jak w tym przypadku. Nie często mamy też do czynienia z książką dla młodzieży, która nawiązuje zarówno do filozoficznych tradycji Dalekiego Wschodu, jak i tematyki rodem ze współczesnej fizyki kwantowej. A nade wszystko, do rzadkości należą momenty, jak ten, w którym czytelnik ma szansę rozważyć głos bohaterów o tym, że królowie nigdy nie byli panami swego życia, a cuda leżą u podstaw wszystkiego, co nas otacza.