Opis
? 1. Podstawowe założenia nadzoru ? 1.1. Zadania kuratora
? 1.2. Ewaluacja zewnętrzna
? 1.3. Wymagania wobec placówek oświatowych
? 1.4. Zalecana postawa dyrektora podczas ewaluacji
? 2. Ewaluacja kuratorium w szkole ? 2.1. Przebieg ewaluacji zewnętrznej
? 2.1.1. Przygotowanie do ewaluacji
? 2.1.2. Proces badania w szkole
? 2.1.3. Podsumowanie i raport
? 2.1.4. Wskazówki dla dyrektora
? 2.2. Ewaluacja zewnętrzna zespołu szkół
? 2.3. Przygotowanie do ewaluacji wewnętrznej w szkole
? 2.4. Wymagania wobec szkół
? 2.5. Współpraca dyrektora szkoły specjalnej z kuratorium podczas ewaluacji
? 2.5.1. Przygotowanie do ewaluacji
? 2.5.2. Proces badania w szkole specjalnej
? 2.5.3. Ewaluacja zespołu szkół, w skład którego wchodzi szkoła specjalna
? 2.5.4. Podsumowanie i raport
? 2.5.5. Wymagania wobec szkół specjalnych
? 3. Ewaluacja kuratorium w przedszkolu ? 3.1. Przebieg ewaluacji
? 3.1.1. Przygotowanie do ewaluacji
? 3.1.2. Proces badania w przedszkolu
? 3.1.3. Podsumowanie i raport
? 3.2. Wymagania wobec przedszkoli
? 3.3. Ewaluacja zespołu szkolno-przedszkolnego
? 4. Ewaluacja kuratorium w poradniach psychologiczno-pedagogicznych ? 4.1. Przygotowanie do ewaluacji
? 4.2. Proces badania w poradni psychologiczno-pedagogicznej
? 4.3. Podsumowanie i raport
? 4.4. Rezultaty ewaluacji
? 4.5. Wymagania wobec poradni psychologiczno-pedagogicznych