Opis
Marek Jarnicki: „Recenzowany podręcznik to znakomicie napisany zbiór zadań, pomyślany jako uzupełnienie podręcznika Wstęp do analizy zespolonej tego samego Autora. (...) Warto tu wyraźnie podkreślić, że znaczna część zadań to nie tylko ilustracja materiału wykładanego we Wstępie do analizy zespolonej, ale również, co szczególnie cenne, uzupełnienie i rozszerzenie tego materiału. Rozwiązania zadań są bardzo starannie zredagowane i mogą stanowić dla czytelnika wzór eleganckiego i precyzyjnego rozumowania matematycznego (...)".
Arkadiusz Płoski: „(...) Tytuł Wstęp do analizy zespolonej w zadaniach dobrze oddaje charakter nowej książki J. Chądzyńskiego. Nie jest to bowiem standardowy zbiór zadań, którego celem jest wyuczenie studenta rachunków i umiejętności stosowania podstawowych twierdzeń, ale jest to podręcznik, w którym Autor kontynuuje swój wykład analizy zespolonej, dzieląc się z Czytelnikiem oryginalnymi pomysłami. (...) Gdy zostanie opublikowany, stanie się cenną pomocą dla nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia z analizy zespolonej i dla ich studentów (...)".