Opis
Ludzkie oblicze sprzedaży Sprzedaż nie jest zwykłą pracą etatową. Jeśli ją tak potraktujesz, ona zrobi to samo i po kilku godzinach odstawi Cię w kąt. A tego byś nie chciał, prawda? Wszystko zmieni się, gdy wyobrazisz sobie sprzedaż jako sieć relacji międzyludzkich, czyli jako możliwość nawiązania kontaktu między Tobą i Twoim klientem. Bo sprzedaż to całe Twoje życie. To sposób, w jaki wpływasz na swoje otoczenie, bliskich, dzieci czy szefa, którego po raz kolejny chcesz przekonać, że zasługujesz na podwyżkę. I oczywiście na wszystkich Twoich klientów. Zastanawiasz się, czy ta książka jest dla Ciebie? Jeśli coś jest dla wszystkich, to w zasadzie dla kogo konkretnie? -- myślisz sobie. Podręcznik ten powstał z myślą o sprzedawcach, choć nie tych, dla których ""klient"" równa się ""przelew"". To książka, która udowadnia, że klient to człowiek! Nawet jeżeli nie zajmujesz się handlem, ale Twoja praca polega na kontaktach z ludźmi, znajdziesz tu bezcenne wskazówki, dotyczące komunikacji. Gdy klient jest celem działania, sprzedaż będzie jego efektem! Dbaj o jakość relacji pomiędzy partnerami w biznesie. Szczerze interesuj się wszystkim, co dotyczy Twojego klienta i jego firmy. Szanuj prośby i potrzeby klienta, zawsze uważnie go słuchaj. Zadawaj mu takie pytania, które doprowadzą Cię do celu. Pamiętaj, że stres ma swój początek w Twoich myślach. Wyznaczaj sobie realne cele