Ćwicz poprawną wymowę razem z kapibarą Logusiem! Zabawy logopedyczne. Kapibara Loguś. Wymawiam „r” to zbiór zadań, dzięki któremu dziecko uczy się prawidłowo artykułować głoskę „r”. Umiejętność jej wymawiania pojawia się zazwyczaj między piątym a szóstym rokiem życia. Czasami artykulacja „r” sprawia trudność również starszym dzieciom. Posłuchaj i przyjrzyj się, w jaki sposób dziecko wymawia tę głoskę. Może zastępuje ją głoskami „j” lub „l” (np. zamiast REKIN mówi LEKIN) albo zniekształca ją w inny sposób (np. poprzez niewłaściwe ułożenie narządów aparatu artykulacyjnego). Zbiór zabaw z Logusiem pomoże doskonalić i utrwalić prawidłową artykulację głoski „r”. Forma ćwiczeń zachęca dzieci do regularnej i efektywnej pracy nad wymową. Już się artykulacją nie przejmuję wcale, bo teraz głoskę „r” wymawiam doskonale! Seria Zabawy logopedyczne to zbiór zeszytów z zabawami aktywizującymi dziecko i zachęcającymi je do ćwiczenia prawidłowej wymowy. Zadania opracowane przez specjalistę wspierają rozwój mowy i pomagają w korygowaniu wad wymowy. Sympatyczni bohaterowie i kolorowe ilustracje zachęcają do nauki przez zabawę! Ciekawe polecenia z użyciem naklejek pomagają ćwiczyć motorykę małą! Zadania zostały stworzone i opracowane graficznie przez Ewelinę Protasewicz. Ewelina Protasewicz – Autorka i ilustratorka książek dla dzieci. Rysuje od zawsze, a wiedzę i umiejętności o podejściu do maluchów zdobywała przez lata jako logopedka, nauczycielka, pedagożka i animatorka kultury. Pierwszymi recenzentami publikacji Eweliny są jej synowie, którzy dostarczają jej pomysłów i motywacji do pracy. Jest twórczynią projektu Rysopisy, w ramach którego dzieli się autorskimi kartami pracy, z których korzystają dzieci, nauczyciele i rodzice w całej Polsce. Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę. Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności, m.in. naukę mowy, czytanie, liczenie czy mnożenie. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.