Opis
Żyjemy w czasach, kiedy w wyścigu o uwagę konsumentów nie wystarczy już pokonać wyłącznie konkurencję. Teraz firmy rywalizują o czas użytkowników również z członkami ich rodzin, znajomymi, przyjaciółmi, zabawnymi wirusowymi filmikami czy blogami o ,,słodkich kociakach"". Atrakcyjność i niecodzienne cechy Twoich produktów i usług nie są już gwarancją wyróżnienia własnej marki w sieci. Czas zaniechać pogoni za wyjątkowością i zadać sobie pytanie: ,,Jak mogę pomóc moim klientom?"". Jay Baer zwraca uwagę, iż jeśli uda Ci się coś sprzedać, zdobywasz zwykle jednorazowego klienta. Jeśli jednak komuś pomożesz, wówczas może on stać się Twoim klientem na całe życie. Książka ,,Youtility"" pomaga odrzucić przestarzałe metody marketingowe i proponuje zastosowanie nowatorskiego podejścia. Nadszedł bowiem czas, aby Twój marketing stał się naturalnie przydatny.Przełomowa filozofia Youtility, którą prezentuje Baer, polega na utylitarności i bezpłatnym udostępnianiu wiedzy przydatnej klientom. Prowadzi ona w ten sposób do rewolucyjnej transformacji w relacjach pomiędzy firmami a klientami.Na dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się oraz poddanym niezwykłej saturacji, rynku ciężko jest przebić się, będąc uzbrojonym jedynie w czysty produkt. Jednak prowadzenie przydatnej kampanii informacyjnej daje już taką możliwość. W tej przełomowej książce Baer słowem ,,Youtility"" określa proces stawania się wartościowym dla klientów. Ja nazywam to inteligencją.David Meerman Scottautor bestsellera ,,The New Rules of Marketing and PR""Co tak naprawdę oznacza termin stworzenie ujmującej treści? Książka, którą trzymasz w rękach, dostarcza zarówno szerszej wizji, jak i szczegółowego planu pomagającego w tworzeniu treści i marketingu, za który Twoi klienci będą Ci wdzięczni.Ann Handleymanager ds. polityki publikacji w firmie MarketingProfs oraz współautorka książki ,,Treść jest kluczowa