KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki YOUTILITY

YOUTILITY

Autor: Baer Jay

Wydawca: CeDeWu
ISBN: 9788375566208
EAN: 9788375566208
oprawa: Miękka
format: 14.5x21.0cm
język: polski
liczba stron: 212
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Ży­je­my w cza­sach, kie­dy w wy­ści­gu o uwa­gę kon­su­men­tów nie wy­star­czy już po­ko­nać wy­łącz­nie kon­ku­ren­cję. Te­raz fir­my ry­wa­li­zu­ją o czas użyt­kow­ni­ków rów­nież z człon­ka­mi ich ro­dzin, zna­jo­my­mi, przy­ja­ciół­mi, za­baw­ny­mi wi­ru­so­wy­mi fil­mi­ka­mi czy blo­ga­mi o ,,słod­kich ko­cia­ka­ch"". Atrak­cyj­ność i nie­co­dzien­ne ce­chy Two­ich pro­duk­tów i usług nie są już gwa­ran­cją wy­róż­nie­nia wła­snej mar­ki w sie­ci. Czas za­nie­chać po­go­ni za wy­jąt­ko­wo­ścią i za­dać so­bie py­ta­nie: ,,Jak mo­gę po­móc mo­im klien­tom?"". Jay Ba­er zwra­ca uwa­gę, iż je­śli uda Ci się coś sprze­dać, zdo­by­wasz zwy­kle jed­no­ra­zo­we­go klien­ta. Je­śli jed­nak ko­muś pomo­żesz, wów­czas mo­że on stać się Two­im klien­tem na ca­łe ży­cie. Książ­ka ,,Yo­uti­li­ty"" po­ma­ga odrzu­cić prze­sta­rza­łe me­to­dy mar­ke­tingowe i pro­po­nu­je za­sto­so­wa­nie no­wa­tor­skie­go po­dej­ścia. Nad­szedł bo­wiem czas, aby Twój mar­ke­ting stał się na­tu­ral­nie przy­dat­ny.Prze­ło­mo­wa fi­lo­zo­fia Yo­uti­li­ty, któ­rą pre­zen­tu­je Ba­er, po­le­ga na uty­li­tar­no­ści i bez­płat­nym udo­stęp­nia­niu wie­dzy przy­dat­nej klien­tom. Pro­wa­dzi ona w ten spo­sób do re­wo­lu­cyj­nej trans­for­ma­cji w re­la­cjach po­mię­dzy fir­ma­mi a klien­ta­mi.Na dzi­siej­szym, dy­na­micz­nie zmie­nia­ją­cym się oraz pod­da­nym nie­zwy­kłej sa­tu­ra­cji, ryn­ku cięż­ko jest prze­bić się, bę­dąc uzbro­jo­nym je­dy­nie w czy­sty pro­dukt. Jed­nak pro­wa­dze­nie przy­dat­nej kam­pa­nii in­for­ma­cyj­nej da­je już ta­ką moż­li­wość. W tej prze­ło­mo­wej książ­ce Ba­er sło­wem ,,Yo­uti­li­ty"" okre­śla pro­ces sta­wa­nia się war­to­ścio­wym dla klien­tów. Ja na­zy­wam to in­te­li­gen­cją.Da­vid Me­er­man Scottau­tor be­st­sel­le­ra ,,The New Ru­les of Mar­ke­ting and PR""Co tak na­praw­dę ozna­cza ter­min stwo­rze­nie uj­mu­ją­cej tre­ści? Książ­ka, któ­rą trzy­masz w rę­kach, do­star­cza za­rów­no szer­szej wi­zji, jak i szcze­gó­ło­we­go pla­nu po­ma­ga­ją­ce­go w two­rze­niu tre­ści i mar­ke­tin­gu, za któ­ry Twoi klien­ci bę­dą Ci wdzięcz­ni.Ann Han­dleyma­na­ger ds. po­li­ty­ki pu­bli­ka­cji w fir­mie Mar­ke­tin­gProfs oraz wspó­łau­tor­ka książ­ki ,,Treść jest klu­czo­wa
CENA:
29,34  zł
Cena detaliczna:
42,00 zł
30%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,13
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj