KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Zachowania polityczne tom 1

Zachowania polityczne tom 1

ISBN: 9788301163143
EAN: 978830116314301
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 520
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Praca przygotowana przez wyjątkowy zespół autorski pod przewodnictwem profesorów Daltona i Klingemanna – uznanych autorytetów w tej dziedzinie. Pełny przegląd wiedzy najbardziej dynamicznie rozwijającej się dyscypliny w naukach politycznych. Obejmuje tematykę zachowań wyborczych, kampanii politycznych, wpływu opinii publicznej, partycypacji politycznej, modernizacji i zmiany społecznej, edukacji politycznej i wartości politycznych oraz zagadnienia metodologiczne. Autorzy tekstów: Christopher J. Anderson, André Blais, Jean Blondel, Philip E. Converse, John Curtice, Kevin Deegan-Krause, Jan W. van Deth, Yilmaz Esmer, Dieter Fuchs, James L. Gibson, Loek Halman, Anthony Heath, Sören Holmberg, Ursula Hoffman-Lange, Ronald Inglehart, M. Kent Jennings, Max Kaase, Miki Caul Kittilson, Ruud Koopmans, Oddbjorn Knutsen, James H. Kuklinski, Steffan Kumlin, Matthew S. Levendusky, Michael S. Lewis-Beck, Ian McAllister, Peter Mair, Ferdinand Müller-Rommel, Diana C. Mutz, Kenneth Newton, Mark Peffley, Buddy Peyton, Robert Rohrschneider, Richard Rose, Dieter Rucht, Holli A. Semetko, Doh Chull Shin, Paul M. Sniderman, Mary Stegmaier, Christian Welzel, Thorleif Pettersson, Susan E. Scarrow, Stuart N. Soroka, James Stimson, Dietlind Stolle, Jacques Thomassen, Bernhard Wessels, Christopher Wlezien, Edmund Wnuk-Lipiński. Mimo że publikacja ta została wydana w 2007 roku stała się już powszechnie obowiązującą lekturą na zachodnich uczelniach z takich przedmiotów jak np.: psychologia polityczna, socjologia polityki, polityczna partycypacja, wybory, zachowania wyborcze, systemy polityczne, metodologia nauk społecznych, polityka społeczna i wielu innych. (fragment recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Arkadiusza Żukowskiego) Dawniej politycy mogli jedynie próbować odgadnąć publiczne nastroje, obecnie dysponują bogatymi danymi pochodzącymi z licznych sondaży. Kampanie były idiosynkratycznymi procesami, w których menadżerowie opierali się na szczątkowych informacjach. Obecnie dysponują rzetelną wiedzą o tym, jak obywatele myślą i działają. Można podejrzewać, że kampania prowadzona w stylu lat 50. nie mogłaby w żaden sposób konkurować ze współczesną, wykorzystującą te nowe zasoby wiedzy. (z tekstu)
CENA:
34,39  zł
Cena detaliczna:
44,00 zł
22%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,61
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj