KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
LEGO
Okładka książki Zapchlony Kundel i kubeł do podróży w czasie

Zapchlony Kundel i kubeł do podróży w czasie

Autor: Colas Gutman

Wydawca: Wytwórnia
ISBN: 9788367032483
EAN: 9788367032483
oprawa: Miękka
format: 12.5x19.0cm
język: polski
liczba stron: 88
rok wydania: 2025
(0) Sprawdź recenzje
PRZEDSPRZEDAŻ
Zapchlony Kundel i jego wierny towarzysz Płaskot wyruszają w podróż w czasie – czy ich przyjaźń jest wystarczająco silna, żeby stawić czoła urokom internetowej sławy i setkom lajków na Gapsię? Podczas rutynowego obchodu najpiękniejszych kubłów na śmieci w dzielnicy przyjaciele natrafiają na kubeł niezwykły – maszynę do podróży w czasie. Wystarczy wskoczyć do środka i wymówić magiczne słowo, by znaleźć się w przeszłości… i odkryć kilka zaskakujących prawd o sobie samym. Magiczny kubeł przenosi przyjaciół do świata, w którym Płaskot nie jest płaski i nieatrakcyjny. Wręcz przeciwnie! Jest milusim Miaukotem – gwiazdą TikKota i Gapsię, zwycięzcą konkursów pięKOTności i dumnym posiadaczem własnej strony internetowej. A Zapchlony Kundel? Nadal jest zapchlony, pachnie sardynkami i zdecydowanie nie pasuje do idealnego życia Niepłaskota. Jednak internetowe mody co chwilę się zmieniają, a kocia uroda i popularność nie trwają wiecznie! Kiedy Miaukot traci dach nad głową, próbuje odzyskać dawną sławę, uciekając się do pomocy nowych technologii – i nie do końca uczciwych forteli. Wszystko się zmienia, gdy na Piesbooku pojawia się wiadomość od użytkownika TenPhl@sz2027... „Zapchlony Kundel i kubeł do podróży w czasie” to pełna humoru opowieść, która skłania do refleksji nad światem, w jakim dorastają współczesne dzieci. Autor Colas Gutman, ilustrator Marc Boutavant i autor genialnego polskiego przekładu Paweł Łapiński tworzą językowy spektakl, w którym zabawna gra słów – od Piesbooka po Gapsię, TikKota i jajPhone’a – staje się satyrą na internetowe mody, fake newsy, pogoń za lajkami i sztuczną perfekcją. Dziecko, śmiejąc się z Kundla i (Nie)Płaskota, rozpoznaje zarazem znane mu z codzienności zjawiska: influencerów, konkursy popularności oraz potrzebę zdobywania lajków i followersów. Ta część serii otwiera przestrzeń do rozmowy o samoakceptacji, o mądrym korzystaniu z internetu i o tym, że w sieci nie wszystko jest takie, na jakie wygląda. A także o lojalności i o wartości przyjaciół, którzy – nawet jeśli trochę zapchleni – zostają z nami niezależnie od okoliczności.
CENA:
21,30  zł
Cena detaliczna:
36,99 zł
42%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,23
WYSYŁKA: po 25.10.2025
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj