Opis
Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego.To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz.Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwolici wygospodarować co najmniej dwie wydajne godziny dziennie.Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane przez Briana Tracy, eksperta w zakresie osiągnięć, ten podręczny przewodnik ujawnia, jak możesz:radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze;tworzyć pakiety podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji;pokonać skłonność do zwlekania;określać zadania, które mogą być delegowane;planować działania w celu osiągnięcia najważniejszych celów.Pełna typowej dla Tracy'ego i łatwej do zastosowania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym czasiei przy mniejszym stresie.Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesamiz różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji.Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako inspirujące, zabawne, informujące i motywujące. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładówi przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi