Opis
Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz.
Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie wydajne godziny dziennie. Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane przez Briana Tracy, eksperta w zakresie osiągnięć, ten podręczny przewodnik ujawnia, jak możesz:
radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi; przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze; tworzyć pakiety podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji; pokonać skłonność do zwlekania; określać zadania, które mogą być delegowane; planować działania w celu osiągnięcia najważniejszych celów. Pełna typowej dla Tracy’ego i łatwej do zastosowania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym czasie i przy mniejszym stresie.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji.
Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.