Opis
Drugie, zmienione wydanie podręcznika akademickiego do zarządzania jakością jest kierowane do studentów uczelni wyższych na kierunkach: Zarządzanie i marketing oraz Zarządzanie i inżynieria produkcji. Stanowi również znakomity poradnik dla praktyków.
Książka zawiera kompleksową, popartą licznymi przykładami wiedzę na temat zarządzania jakością. Poza wiadomościami podstawowymi, dotyczącymi projektowania, utrzymywania i doskonalenia systemów zarządzania jakością, autor przedstawia takie problemy, jak:
* ocena jakości,
* koncepcje, metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością,
* zastosowania statystyki w podejmowaniu decyzji dotyczących zarządzania jakością,
* koszty jakości.
Największymi zaletami podręcznika są:
* przejrzysta struktura i jasność wykładu,
* wiedza teoretyczna poparta przykładami z praktyki,
* zestawy pytań i zadań,
* bogata bibliografia,
* indeks rzeczowy.
Drugie wydanie, poza aktualizacją danych i wprowadzeniem poprawek ułatwiających zrozumienie skomplikowanych zagadnień, zostało rozszerzone o dodatkowe elementy:
* rozdział IV Zarządzanie jakością w cyklu życia produktu,
* nowe rysunki i tabele,
* nowe przykłady i zadania.