Opis
Podręcznik kierowany jest do studentów ekonomii, zarządzania i marketingu na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotów związanych z procesami rynkowymi. Może ponadto zainteresować kadrę kierowniczą przedsiębiorstw wdrażających nowoczesne koncepcje i metody zarządzania.
W publikacji omówiono koncepcje zintegrowanego zarządzania marketingowo-logistycznego, zdefiniowano najistotniejsze procesy marketingowe i logistyczne, związane z tworzeniem wartości dodanej (dla klienta i dla przedsiębiorstwa), przedstawiono pojecie efektywności, wskaźniki służące do jej oceny. Ponadto scharakteryzowano cechy i założenia koncepcji: reengineeringu, kluczowych kompetencji, organizacji wirtualnej, TQM, ECR, TMB, Lean Managementu i benchmarkingu. Ważnym uzupełnieniem książki są wyniki badań empirycznych, ilustrujące wykład.