Opis
Podstawowy podręcznik akademicki do przedmiotów: zarządzanie projektami, metody i techniki projektowania, kierowany zarówno do studentów uczelni wyższych na kierunku zarządzanie i marketing, jak i do wszystkich osób zajmujących się zarządzaniem projektami w praktyce.Zawiera kompleksowe ujęcie zagadnień związanych z zarządzaniem projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi w przedsiębiorstwie. Autor w dwóch częściach umiejętnie łączy podstawy teoretyczne i metodologiczne z praktyką gospodarczą. Część pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, takim jak:istota i specyfika zarządzania projektami,formy organizacyjne,metody projektowania,fazy procesu projektowania,ocena projektu.Część druga zaś przedstawia rozwiązania praktyczne, w tym:instrumenty analityczno-decyzyjne,zastosowania projektów ekonomicznych - systemówzarządzania jakością, controllingu, doskonalenia struktury organizacyjnej, systemów organizacji wirtualnej i sieciowej,systemów referencyjnych zarządzania,zastosowania projektów organizacyjnych - programów i planów finansowych, strategii zarządzania przedsiębiorstwem, marketingu, procesów pracy, produktywności, instrumentów cenowych i zarządzaniakosztami, zarządzania ryzykiem, niektóre programy operacyjne UE.