Opis
Naprawdę możesz w sposób twórczy oddawać się swoim pasjom, nie klepiąc przy tym biedy!
Autor tej książki przekonuje, że kreatywność jest normalną ludzką cechą, tak naturalną jak umiejętność oddychania.
Co jednak zrobić, aby przekuć pasję i pomysły w coś realnego, namacalnego lub, jeszcze lepiej, w coś, co zapewnia stały dochód?
Chase Jarvis w swojej niezwykle praktycznej książce opisuje kroki, które pomogą Ci zmienić pasję w satysfakcjonującą pracę. Czerpie ze wszystkiego, czego nauczył się na temat kreatywności jako artysta i biznesmen. Pokazuje konkretne narzędzia, z których możesz skorzystać na drodze do twórczego życia, ale też pisze o tym, jak radzić sobie z lękiem przed zmianą i podejmowaniem ryzyka. Niezależnie od tego, czy twórczość jest dla ciebie hobby, dodatkową pracą czy zajęciem w pełnym wymiarze czasu, ta książka poprowadzi cię do życia, o jakim marzysz.
Chase Jarvis - jeden z najbardziej wpływowych i rozpoznawalnych fotografów minionej dekady, pomysłodawca kampanii promocyjnych takich marek jak Apple, Nike, Red Bull - dzieli się swoimi doświadczeniami związanymi z takim organizowaniem sobie życia zawodowego, aby dawało ono rzeczywiście satysfakcję i poczucie spełnienia. Podążaj za swoim twórczym powołaniem pisze Chase. I tego proponuję się trzymać. Może i Ciebie ośmieli do zrobienia choćby jednego kroku ... przed siebie. O tym jest ta książka.
Andrzej Matysik, dziennikarz muzyczny, redaktor naczelny kwartalnika Twój Blues, prowadzi agencję koncertowo-wydawniczą Delta.
Chase Jarvis to groźny człowiek. Może Ci się wydawać, że trzymasz w ręku wyłącznie ciekawą książkę, ale tak naprawdę sięgasz po iskrę, która odpali w Tobie najgorętsze pragnienia. A kiedy to się stanie, zaczniesz się rzeczywiście realizować i szybko zobaczysz piorunujące efekty. Tego lontu nie da się potem ugasić. Żeby nie było, że nie ostrzegałem.
Andrzej Tucholski, psycholog biznesu, strateg komunikacyjny i twórca internetowy.
Chase Jarvis - to wielokrotnie nagradzany artysta i przedsiębiorca. Tworzył kampanie dla takich marek jak Apple, Nike, Red Bull i wielu innych. Stworzył Best Camera, pierwszą aplikację do udostępniania zdjęć w mediach społecznościowych. Jest też współzałożycielem CreativeLive, gdzie ponad dziesięć milionów studentów uczy się fotografii, designu, muzyki i biznesu od czołowych światowych twórców i przedsiębiorców.