Opis
Gdy właściciele małych i średnich przedsiębiorstw po raz pierwszy słyszą o zasadach Cloutier'a sadzą, że oszalał. Jego kontrowersyjnych metod robienia interesów nie uczą na uniwersytetach i w szkołach biznesu: Najlepsza firma rodzinna składa się z jednego członka rodziny, Weekendy poświęcaj pracy, a nie grze w golfa czy rodzinnym spacerom, Nigdy nie płać w terminie swoim dostawcom, Noś z dumą etykietkę obsesyjnego nadzorcy, Jeśli firma podupada - to Twoja wina - nie kryzysu. Autor ukończył co prawda Harvard Collage i Harvard Business School ale to nie stamtąd wzięły się jego poglądy. Niepodobny do swoich kolegów, którzy marzyli o Wall Street, Cloutier od 3 nad ranem był już w dokach i inwentaryzował towar dla hurtowników, pilnując by nic nie wyjechało bez listu przewozowego. Teraz jego firma, American Management Services, stała się osobistym pitbulem właścicieli małych firm i z powodzeniem stosuje wszelkie możliwe chwyty, aby wyprowadzać je na prostą. ""Nie chodzi o zyski - chodzi wyłącznie o zyski"" to długo oczekiwany dzwonek alarmowy dla setek tysięcy małych i średnich przedsiębiorstw. Ta książka bezpardonowo serwuje twardą, nieskażoną prawdę właścicielom firm. Jego rady mają jedną wadę i jedną zaletę: są czasem trudne do zaakceptowania, ale działają